Pierwszy raz piszę tutaj o Streetcom. Mianowicie dostałam się do najnowszej kampanii piwa Somersby z czego jestem bardzo zadowolona. Więcej o tym wyjątkowym, jabłkowym trunku w dalszej części notki. Teraz tym, którzy jeszcze nie znają Streetcom przedstawię ogólne zasady działania strony.
Streetcom to wyjątkowe i jedyne w Polsce medium społecznościowe, złożone z ponad 230 000 sprofilowanych konsumentów, którzy aktywnie rozmawiają o markach i produktach w świecie rzeczywistym i w sieci. Od 2004 roku przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, a także sprzętu elektronicznego, usług bankowych czy serwisów internetowych lub produktów ekskluzywnych.
Ekspertka Streetcom
Eksperci Streetcom to wyjątkowa i jedyna w Polsce społeczność, złożona z ponad 230 000 osób, zarejestrowanych na naszej stronie (właśnie tutaj!). Uczestniczą oni w kampaniach rekomendacji. Co to znaczy? Wybrani konsumenci otrzymują do testowania nieodpłatnie produkty i dzielą się próbkami ze swoimi znajomymi. Przesyłają nam swoje opinie, które przekazujemy producentom. Przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, sprzętu elektronicznego czy produktów ekskluzywnych. To miejsce dla aktywnych, otwartych, ciekawych i rozmownych ludzi – takich, jak Ty?
Kiedyś jak jeszcze nie posiadałam bloga miałam zaszczyt uczestniczyć w kampanii napoju Lipton. Teraz po dwóch latach trafiła mi się druga akcja tego typu.


Leave a Reply